Godmorgon tisdag

Fick lite sovmorgon idag, Nelly vaknade kl 8! Så jag borde ju känna mig ut vilad, men det gör jag däremot inte idag.
Beror kanske på det trista grå vädret att man bara vill somna om. Om det ska vara dåligt väder kan det väl åtminstonde regna så snön smälter bort, så gör det någon nytta iaf..

Nelly hon har varit som ett litet charmtroll sen vi steg upp. Man Blir så glad av att bara jag titta på henne. Tur att hon lyser upp när solen inte gör det.


                              ä
                 

.

Kommentarer
Postat av: Elina

Riktigt dassigt väder här också, trist trist.

Ja, tur att dom små lyser upp ens vardag!

2009-03-31 @ 16:34:27
URL: http://elinalundberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja man blir verkligen glad att se denna solstrålen.

pussar och kramar till Nelly.

2009-03-31 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0