Godmorgon världen!

Vilken underbar dag!

Ni som undrar varför jag alltid skriver hur jag sovit, sånt här är hot news för småbarnsföräldar. När vi träffar varann på stan är det nästan vår hälsningsfras. he he
Jag börjar lära mig att gå i säng tidigare och Nelly sover lite bättre nu (om hon får sova bredvid mig, då sover hon nån  timme längre). Hon vaknade iaf kl 6. Gick och bytte blöja på henne, sen låg vi och drog oss till kl 9!

Idag ska vi..försöka komma på något att göra. Jag väljer mellan stan (lite shopping) och baby massage. Har inte varit dit ännu nån gång. Så man kanske ger det ett försök idag?
Solen skiner, så det blir förmodligen en timmes promenad åxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0