Gourmekock?

                   ö



Eller kanske inte!!. ha ha. Det blev iaf helstek med potatisgratäng till middag idag. Det blir även ost och kex till efterrätt. Varför vi lyxar till det så här på en onsdag är för att J åker och jobbar till helgen. Inte så kul för min del då han blir borta längre än vad han brukar :(

Blev så less på gubben som inte ides hitta på något trots det vackra vädret idag. Så jag tog Nelly med mig ock knallade hem till Nathalie och Nova. Vi åt lunchmacka och hade riktigt trevligt. Nova snäll och lånade ut sin gå stol till Nelly. den var då i rätt storlek iaf. Hon gled runt i den ett tag och hade roligt. Sen blev det lite slaggis om leksakerna där. Nelly tror att allt hon får tag i är hennes grejor,  Redan egennyttig. Undrar Vart ska detta sluta ha ha.

Snodde bilden av Nathalie

                       m



Nu ligger Nelly snällt i SITT rum i sin säng. Konmer nog gråta floder inatt då inte sover med mig. Men tänkte att vi måste ändå prova om det är så att hon sover bäst själv då vi inte kan störa henne. Jag själv kommer nog få en sömnlös natt, då jag kommer springa in där stup i kvarten och titta på henne.
Ska bli intressant iaf och se hur det resulterar.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

He he vad jag skrattade åt bilden, ja livets hårda skola har just börjat! Åh maten såg riktigt bra ut. Du är ju så huslig. Du säger att du inte ska baka men då bakar du ändå på nåt sätt ha ha :)

2009-03-05 @ 09:52:53
URL: http://trollhestar.blogspot.com
Postat av: ygiz

heeh vilken söt bild :)

2009-03-05 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0