Härliga söndag

Inte så mycket sömn för min del inatt.. Men man överlever. Nelly har sovit i sin säng hela natten. Första gången det händer. Hon brukar annars ha svårt att somna om efter matningarna,  jag har då inte ork att springa upp och ner tusen gånger, Så det blir bekvämare att bara låta henne sova os oss.

Idag är det söndag och då åker vi ju alltid och badar. Jag och Nathalie fick med oss båda våra karlar den här gången, inte illa, ha ha
Det är ju roligt att ha nån stående aktivitet varje vecka som man gör med familjen. ska köpa ett sånt där familje årskort. Det var inte så farligt dyrt ändå. 
Dom hade även solarium där borta. så jag ska ta mig tid och sola någon gång. Ser ut som en blekfis!

Nelly hon sitter i sin gå stol. Hon är duktig att ta sig fram med bara en fot! Hon når bara ner med ena foten om hon hänger ner på ena sidan. Och varje gång hon ta sig framåt någon cm så vrålar hon av glädje :) Söt unge!

Nu måste jag dricka upp mitt te som håller på att svalna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0