Hemma

Det blev en snabb visit till jmk fram och åter. Tanken var ju att vi skulle stanna till tisdag men nu blidde det inte så. pga lite missförstånd, kan inte berätta här och nu. Har en lite hemlis som kan avslöjas först efter helgen.

Iaf så har helgen varit trevlig. Jag var igår med Vea och Ygis på bio. det var länge sen man var på folkan i jmk och såg på bio :) vi såg iaf  filmen`"Män som hatar kvinnor". Den var jätte bra. Verkligen en sevärd film. Har ju inte läst böckerna så det är svårt för mig att jämföra. Jocke har dom andra två ljudböckerna. så nu är jag sjukt nyfiken på fortsättningen. Så jag måste bara få tid att lyssna i veckan.

Nelly har verkligen varit på strålande humör hela helgen. Hon brukar ju annars vara så blyg mot människor hon inte känner igen, men den fasen verkar ha gått över.  Jätte skönt för mig att kunna lämna över henne en stund och få lite egen tid.

Nu kommer snart svärmor tillbaka, och jag ska sätta igång och laga lite middag åt oss..




                                                                          Barnvakten :)

                             å
                             ä
                                      ä

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror att jag vet vad det är...

2009-03-30 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0