Ingen blåst hindar mig

att går runt björsbyfjärden, det ju för sjutton + grader ute. Lite tungt i början när man hade mot vind, hem gick det undan! Så himla skönt efteråt, men är ändå helt slut. Det tog väl 1,5 timme att går runt.  SKulle ha haft med mig min stegmätare. Hade varit kul och se hur långt det var. Det får jag komma ihåg att ta med nästa gång!

Jag välkomnar nu mitt sunda liv. Tänkte jag skulle ta upp fighten igen ha ha. Det har ju fuskats en hel del kan jag säga sen sist. Nu säger jag bara goodbye choklad, och goodbye chips. Men hur ska jag göra med min flitiga bakning då? Jag kan ju inte sluta baka, då har jag ju inget att göra på dagarna när Nelly sover. Så lite slisk måste jag få äta :)

Och sen tänkte jag att när jag är på stan och fikar så får nån bulle slinta ner åxå. Mer än så får det inte bli. Ingen godis på kvällarna längre. Jag lovar!

Varje dag ska jag ta minst en promenad. Inte bra för min del. Tycker det är viktigt att Nelly kommer ut och andas frisk luft varje dag. 
Jag försöker inte banta lr så, för jag är nöjd med min kropp. Utan jag vill bara leva lite sundare än vad jag gjort tidigare. Det kan ju inte skada.

Nu ska jag äta grönsakssoppa, som jag gjorde igår.  Riktigt gott såhär när man har varit ute..

Kommentarer
Postat av: ygiz

klart du ska forstätta baka

äter du inga onyttigheter försvinner du ju helt :P

Trevlig helg på er :)

2009-03-13 @ 13:54:54
Postat av: lollo

ha ha vad rolig du är..

2009-03-13 @ 14:41:41
Postat av: Elina

ja men baka bör man..

Är det något mammasyndrom förresten? att alltid vilja baka? Jag känner så väldigt ofta, vilket jag inte alls gjorde innan Mira. Eller är det kanske bara så att man är mer sötsugen? :)

Trevlig helg!

2009-03-13 @ 18:16:11
URL: http://elinalundberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0