Ja vad gör man?!

hjärtat mitt vaknade ungefär varje timme, ibland varje halvtimme i natt. Upp for jag för att stoppa in nappen, eller bara att trösta, eller att mata.
kl 6 i morse valde hon att stiga upp. Desperat  försökte man lägga henne, men inte gick det, utan det blev bara skrik och gråt " Jag vill inte sova mer."

Snurrandes så får jag vanka mig ned i alla fall, tänkandes, "kan det vara så bra att inte få sova på 4 år, jag menar, alla små barnsfamiljer har det väl såhär, oftast?"
Nu försöker jag hålla humöret uppe, och tänka att jag inte är så trött som jag är, att det kanske bli soligt idag!

Kommentarer
Postat av: Nath

Hoppas hon lägger sig, och då GÅR DU OCH VILAR!

2009-03-17 @ 09:50:48
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0