Jag har det bra!

Nu får jag sluta upp och gnälla över att jag är trött, har sovit för lite eller fått stiga upp tidigt. Det finns dom som mycket värre! jag ska vara glad att jag har sån snäll dotter som sover hela natten, i bortsett från var tredje timme då hon ska ammas. Men det är aldrig något gråt lr gnäll på nätterna. Utan hon somnar om snäll igen.
En stor eloge till dom mammor som får vaka halva nätterna för att ungen vägrar sova. Jag själv hade varit helt döööd!

Men det är ganska skönt att få skriva av sig här ibland, även om det är lite gäll. Så d får ni nästan stå ut med ;)

Nu har jag iaf varit ute på en kort prommis. Inte så jäkla skönt ute. Var inte alls på promenad humör idag. Men jag tänkte att Nelly  skulle få somna iaf. Har henne ute sovandes. Hon sover som bäst då!


Nu ska jag passa på och läsa lite ur boken jag fått, och se om man blir något klokare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)



Mycket möjligt, lilla trotsbarn!



haha

2009-03-11 @ 14:53:17
Postat av: Madde

Jättebra med sånt positivt tänk..!! :)

2009-03-11 @ 16:09:03
Postat av: Anonym

Bara för att någon har det värre så betyder inte det att ens egna problem och besvär är mindre h-vete!

2009-03-11 @ 17:36:32
Postat av: lollo

så sant

2009-03-11 @ 17:57:02
Postat av: Anonym

Jo nog är du den samma, men du har mognat jätte mycket tycker jag..och du klarar Mamma rollen mycket bra.

2009-03-13 @ 16:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0