kväll

Det har varit en dag fylld av både glädje och tråkigheter. Nelly har varit kinkig nu hela kvällen. Hon bara skriker och sparkar med benen. jag antar att hon har ont i dem. Men ingen feber än så länge, det var ju bra!
Jag har varit slö ända tills jag kom hem från lek och sjung. Det fick bli något lätt lagat till middagen idag, köttbullar, fast jag var ändå duktig och lyxade till det med egen potatismos.

Just nu är det inte aktuellt med promenader ,Inte det är att jag är lat, utan man inte tar sig fram nånstans med vagnen, man blir dessutom dygnsur om fötterna, Det skulle behövas stövlar och galonbyxor! och en till liten dålig sak med våren är att det stinker ute. När all skit tinar fram luktar det skunk! 
Bortsett från detta så är det härligt med varmare och ljusare dagar..

Nu vaknade mitt lilla hjärta och vill ha tröst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0