Lilla tjuv!

                                ö

Tog henne minsann på bar gärning när hon försökte ta åt sig tvkontrollen. Jag måste rensa under bordet, just nu har vi allt möjligt skrot där! 

Idag sov vi allt till kl 8. Nelly somnade ganska sent igår. Tror hon hade ont någonstans, kanske det var växt värk? Det är så märkligt, så fort jag lägger henne i sängen (Hon är jätte trött och nästan somnar) så skriker hon bara,  och sen ena sekunden håller hon på att somna. Det kan hålla på så här i flera minuter. Sen somnar hon av utmattning.  Blir inte klok. Det är ju inte så lätt att veta vad felet är.

Ska laga middag till j kommer hem. Det blir även en kladdkaka med Mariannegrädde till ( ni vet dom är Mariannekaramellerna, med mintsmak.) mmm ju sliskigare desto godare! . Brukar aldrig få till kladdkakan som den ska vara. Antingen blir den för smetig lr för hård. Men nu har jag hittat ett vinnande recept, ska följa det nogagrant, så nu kan jag bara inte misslyckats. ha ha

Nu ska jag och Nelly äta lite lunch, hon sitter här och smackar med läpparna, så jag misstänker att hon är hungrig! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

haha.. ja, du vet, det ska börjas i tidiga år att se på tv.. ;)

2009-03-14 @ 13:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0