och fint väder blev det!

                                   ö


Idag på bcv så fick Nelly sin 5 månaders spruta, det gick väl sådär. Hon tyckte inte om bvc tanten efteråt kan jag säga.
För övrigt så hade hon  vuxit. Längd 65 cm vikt 6350 och huvudom 39 cm.

Efter bvc besöket stressade jag iväg till lek och sjung. skulle möta Nathalie på porsön innan. Jag halv sprang dit och d var inte så lätt när det var sånt slask ute. Träffade Madde på vägen men jag han knappt säga hej till henne. Trots att jag kom lite sent som hann vi dit nån minut innan 1.. Väl där var det jätte trevligt.. Och det var kul att träffa lite andra Mammor och barn.

Nelly är lite grinig och rastlös i kroppen, kan vara så att sprutan påverkar henne. Har gett en supp, så det återstå och se hur hon blir mot kvällen.

Jag känner mig helt slut i huvudet.. har bara sovit 3 timmar inatt. så jag funderar om jag inte skulle gå och ta en eftermiddags lur  innan middagen.  jo jag gör det!

Kommentarer
Postat av: Emma

León har vuxit ikapp Nelly:) Han vägde för en vecka sen 6670 var 62,5 cm lång och hade 42 i huvudomfång. Stor kille :)

2009-03-16 @ 20:12:27
Postat av: lollo

woho stora grabben! det blir kul att se han om en ett par veckor.. Lilla sötsaken där! Hoppas allt är bra med er annars, jag ringer nån dag!

2009-03-16 @ 20:36:23
URL: http://htp://louisemodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0