Så snällt

av Luleås kommun att skicka denna tjusiga t-shirt till Nelly. Nu är hon en äkta och trogen Luleåbo :)

                                 
                             k




Nelly har bara sovit en timma på förmiddagen! det här bådar inte gott... Hur ska den här kvällen sluta? Hon ligger bara å flaksar med armarna som nån annan fågel när jag försöker lägga ner henne..
Igår sov hon åxå ganska dåligt på dagen, och det resulterade att hon inte sov något inatt. vi har vilat ögonen båda två en stund, men inte mer än så. Tror det blir en tidig kväll för oss båda, om jag får bestämma! Återstår att se...

Som sagt så har jag inte sovit som jag sa att jag skulle göra. Utan jag ställde mig och bakade en morotskaka ist. 
Nej, jag ska inte sitta och tröstäta den själv.  Nellys morföräldrar kommer hit på besök imorgon. Sen åker vi med dom hem till jmk över helgen. Vi har inte varit där sen dopet i feb, så det är väl dags nu.

Gissa vem som ska passa på att sova då? Jo ,JAG!!!
Okej, jag ska inte bara sova ,  måste ju hinna hälsa på alla nära och kära åxå :)
Hoppas alla är hemma som jag vill hälsa på.  Så här års brukar dom flesta åka upp till fjälls. Fast Yvonne har jag pratat med igår, så hon vet jag är hemma iaf :)

Nu ska jag gå runt kvarteret med Nelly, och förhoppningsvis så lyckas jag få henne att somna en stund!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är verkligen på tiden att ni kommer, och det ser vi fram emot..kram på er.

2009-03-27 @ 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0