Smärta


Oj oj oj.. VAD det är synd om mig. Nej, jag hatar egentligen att tycka synd om mig själv.  Men helt ärligt, så är det faktiskt lite synd om mig.

Fick fruktansvärt ont i ryggen idag när jag vaknade, en smärta som inte går att beskriva.. Kunde knappt ta mig upp ur sängen när jag skulle in till Nelly på morgonen. Kan bara böja mig halvt ner, sen tar det stopp. Vet inte vad som kan har orsakat denna ryggsmärta. Måste ha sovit konstigt och sträckt ryggen lr nått.

Men det känns lite bättre nu, har hunnit vara uppe nån timme. Men jag har svårt att plocka upp Nelly om hon är på golvet. Tur att J är hemma och kan ta henne!
Jag hoppas den går över snart ,för jag vill kunna gå ut i det fina vädret idag!





Kommentarer
Postat av: Madde

lite ryggskott.. du kan och bör göra allt utom att sitta ner.. haha lite lustigt.. fick sådär i lördags,fast det var när ja sku böja mig ner och ta på mig skorna.. :)

2009-03-18 @ 10:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0