Söndag

Nelly tyckte det var dags att kliva upp kl 6.30 idag. puh. Jag är trött och vill ha sovmorgon!
Min mamma är här nu men Nelly tillåter inte henne att hålla henne. Det är bara jag som gäller :) Dom försöker att bli vänner nu, och det börjar ta sig. Får se om hon lyckas innan hon åker hem idag :) Bjöd på "a la Emma" till middag igår. Lax i ugn med creme fraiche, röd lök och dill. Visste inte riktigt hur man gjorde, och slutresultatet blev inte lika bra som när Emma gjorde det i jmk, men det var gott.

Nelly var lite snorig igår och jag börjar ana att hon kanske håller på att bli sjuk, för hon är jätte klängig, trött ofta, grinig, bajsar mer än vanligt. Vi får se om det bryter ut nånting. Jag själv känner mig lite risig åxå.
Så inget bad blir det för våran del idag!


Får se om solen dyker fram nånting under dagen, då kanske det blir en liten promenad iaf.. Ingen har ju dött av lite frisk luft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0