usch usch usch

Hittade en gammal möglig avokado i kylen. Ser ut som den har legat där 100 år. fyy så äckligt. Vågade knappt ta i den och slänga den. Måste börja gå igenom kylen lite oftare tror jag ha ha¨

Nelly har börjat acceptera flaskan nu på kvällarna. Det känns jätte skönt, då vet jag att hon är ordentligt mätt för natten. Hon fick sista målet ersättning kl 10 igår kväll, och sov sedan non stop till kl 3. Hon brukar vanligtvis äta då, men jag tänkte vi skulle avvänja henne att vakna den tiden. Gav henne tutten då bara och hon somnade om till kl 5. Helt otroligt! Hela 6 timmar klarade hon sig. Vilken lyx natt!  Snacka om att man känner sig ut vilad idag :)

Nu har solen tittat fram åxå. Kanske man skulle gå ut en sväng till. Vi har redan varit till affären, tydligen så har vi den dyraste affären i norrbotten här på björks. Inte konstigt att man känner sig ruinerad när man har varit där och handlat! Så är det bara något nödvändigt jag behöver så går jag dit. Oftas så har vi storhandlat innan J åker och jobbar så att jag ska slippa handla något under veckan.

Passade på att damsuga sen när vi kom hem, medans Nelly låg ute. Jag vill ju inte skrämma henne i onödan :)
Har städat huset från topp till tå. Nu är badrummerna rent, köket, hallen och tvrummet... beautiful Det är ju alltid nånting att känna sig nöjd med.

Tänkte åxå ta och gå igenom min garderob. Rensa undan alla kläder som jag inte använder längre. Alla kläder som jag annvände när jag var gravid bla. Det kommer inte vara så mycket eftersom jag annvände mest mina " vanliga" kläder då. 
Hoppas jag får ta fram dom kläderna igen snart ;) Det är ju mysigt att vara gravid.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här och dega!

Hej svejs!

                                    

                                                             Den här bilden är tagen för någon dag sen.

                                               
                                         ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0