...

Har äntligen tagit en lite paus. Nelly är fortfarande risig. Men ingen feber idag iaf. Tanken var att vi skulle ta en tur upp på ormberget idag och grilla i det fina vädret, men eftersom Nelly är sjuk så tordes vi inte göra det.  Jätte tråkigt för det verkligen  varit kanon fint väder idag. Hade varit perfekt att sitta där och sola lite.

Men vi åkte ut på stan en snabbis . J skulle ha tag på en kameraväska och vi hittade en billig en på clas ohlson. Han går runt och tror att han är nån proffsfotograf nu ha ha. Han fotar allt han ser i princip :) var jag än vänder mig har jag en kamera blixt i ansiktet :)




                                               å

                                             

                                            ö
                  
 
                                            ö

                                            p


                                          


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hoppas hon kryar på sig snart, lillgumman..



Det blev bra bilder av den nya kameran =). Jag vill också ha en ny kamera!

2009-03-21 @ 18:54:12
URL: http://nilssonosback.blogg.se/
Postat av: Nath

Fina bilder :)

Jag kan tänka mig att karln springer runt som en papparatzi där hemma nu, ha ha.

Säg åt Nelly att bli frisk så hon kan sjunga med Nova på måndag :)

2009-03-22 @ 00:17:48
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0