Vad hitta på?

I morse kl 7 var det så skönt att bara få vända sig om och fortsätta sova. J steg upp med Nellan. Jag brukar ha lite svårt för att somna om, men inte idag! Har fått mitt te på morgonen, så nu är jag pigg och alert. Min fot ömmar lite men det är i så farligt att jag inte kan gå :) Ska ta en kort prommis sen. Det är ganska grått och tråkigt ute men lite varmare. Undra om gubben min orkar hänga me ut? Kallar han gubbe för han fyller faktiskt så mycket som 30 år i år.  
Det är lite gubbvarning ha ha


Fredag idag och inget roligt händer. Vet inte vad man ska hitta på att göra längre. Har ingen fantasi alls.. Man kan ju inte göra så stora ustsvängingar längre när man har barn, så det blir oftast att man hyr nån film och äter lite gott. vilket är jätte mysigt. Men lite tråkigt i längden då man gör det nästa varje kväll.  Kanske man skulle hittat något roligt sällskapsspel. Det är ju trevligt!  Jag och J kunde förut spela poker på 2 ens, men hur roligt är det på en skala ha ha.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0