shopping

Jag och Nelly åkte med min mor in till stan innan hon åkte hem, vi tog en fika på Åhlens, sen gick jag å strosade själv en stund. Har sånt köp begär. det är som mitt sockerbegär som jag har nu, vill bara ha mer och mer :) Såg på en bild på mig själv, och till min förskräckning såg att mitt hår genast måste tonas om. Så jag köpte en hårtoning (Mahognybrun). Vill till en frisör nån dag nästa månad och kanske göra ljusa slingor. har gjort det själv någon gång men det har aldrig blivit så lyckat. Det är ju jätte svårt att få det snyggt. En klippning är ganska aktuellt nu åxå. Vill ju bli fräsch nu när jag ska åka ner till sthlm :)

Det blev även ett par mjukisbyxor från team sportia till mig och en present till J!
Passade även på att köpa 3 st bodysar på lindex på d är 30% rea på allt till idag. Fick även lite kläder till Nelly av mamma. 3 bodysar och ett par byxor..

k

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilka fina bodys du hade köpt! Bläddrade även ner och kollade och såg då att ni hade en massa kläder som även jag har åt min Nellie:) Så det msåte betyda att vi har ganska likadan smak:)

Kul att du hittade mig!

2009-03-01 @ 20:27:57
URL: http://cisselijana.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hon är född 26e oktober:)

2009-03-01 @ 21:56:40
URL: http://cisselijana.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ja det är jättehärligt att bo här! =)



Går det bra med smakisarna?

Texas får pure 2 gånger om dagen och gröt på kvällen... och snart ska han få gröt på morgonen också. Han är så ointresserad av att amma nu för tiden och det verkar som att han inte blir mätt heller tycker jag så mera mat är nog naturens gång. =)

2009-03-01 @ 22:01:21
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0