Stor tjej nu!

Natten gick över förväntan jätte bra! Nelly ut sista målet kl 23.00. Sen sov hon till kl 4, då ville hon äta igen. Sen somnade hon om. Fast jag fick springa in några gånger och stoppa i tutten. Både jag och Nelly är ut vilade idag. Nu kommer hon hädanefter få somna i sitt rum, vaknar hon under natten så får hon komma till oss.
Först så kändes det jätte tomt och märligt när vi flyttade in henne dit. Jag hade lite svårt att somna. Vill som höra henne när hon sover, hon låter lite som en gris men hur gulligt är inte det! ha ha

Idag ser det inte ut att bli så bra väder. Hade annars tänkt att åka in till stan med Nathalie och Nova. Dom har upplogat isen i norra hamn. Det kan ju vara mojsigt att ta med sig lite fika och slagga där i solskenet och få sig en liten solbränna kanske :) Hoppas solen kika fram lite senare!

Annars idag så kommer Nellys farmor och farfar och hälsar på. Dom har blivit bortskämda med att jag alltid har något nybakat, men just idag känner jag inte för att ställa mig och baka nånting, så det får bli en shake ´n bake morotskaka. Det blir lika gott det!

Var dum och skickade iväg ett brev till försäkringskassan igår, UTAN något frimärke. Kom på mig själv precis då jag slängde ner brevet i brevlådan. Hur klantigt var inte det då!
Hoppas det kommer fram i tid, för jag vet ju hur lång deras handlingstid är. Det brukar gå i snigeltakt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

:) Vad fin jackan är!

2009-03-05 @ 11:36:37
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0