Hon äter igen!

Nelly har ätit två gånger inatt, rejäla portioner, det känns skönt! Mjölken har inte surnat som jag trodde :)
Hon har vaknat till och från hela natten. Jag tror nämligen att det är vi som stör hennes sömn. Hon sover mycket bättre när vi inte är i rummet. Men jag är inte redo att låta henne sova i eget rum än. skulle kännas jätte hemskt. Även om hon är en stor tjej och kanske skulle klara av det så vill jag inte det. Det låter lite själviskt kanske.
Men man kan ju kanske börja lite lätt att hon får somna själv i sitt eget rum, och sen när hon vaknar kan hon få komma till oss :)

Vi steg upp lite senare idag, halv 8. Blev lite irriterad över att vi hade glömt köpa te igår. Brukar alltid dricka det på morgonen, kaffe känns inte bra att börja på tom mage. Det behövs inte mycket på morgonen att man bli grinig och odräglig. Tur att min lilla älskling är som ett charmtroll på morgonen. Bara det får en på bra humör igen!

Hur som helst känns det mycket bättre nu, solen tittar fram och det ser ut att bli fint väder idag! 
Vill hitta på något, nu nu nu.  


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, jag vågar inte flytta henne, är så rädd att hon typ ska sluta andas eller ngt, haha. Jag är nog lite larvig, men bättre att ta det säkra före det osäkra :P

Nej, då. snart åker hon också in i sitt rum ska du se :)

2009-03-04 @ 11:31:55
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härligt!

2009-03-04 @ 11:40:52
Postat av: Ida

Har hört flera som sagt att apelsiner och tjej hänger samma, men det vågar jag inte berätta för M. =) Han är så inställd på en grabb...



Får vi bara en frisk bebis så spelar ju könet ingen roll, men det är ju roligt att spekulera =)

2009-03-04 @ 16:50:03
URL: http://idalarsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, det är inte så lätt att vara liten :)

2009-03-04 @ 20:06:28
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0