Nöje

Nu har vi varit på bio med små flickorna. Nelly och Nova dom skötte sig sådär. Jag och Nathalie gick inte därifrån som som stoltaste föräldrarna direkt ha ha. Nä då. Det var trevligt att gå på bio. Minns inte sist jag var och såg någon film. Men nog var det lääänge sen!

Efter filmen så gick vi en sväng på stan. Jag lyckades så klart handla lite kläder till Nelly. Det märks ju knappt i plånboken att när man handlar bebiskläder. Allt är ju super billigt!     Köpte aldrig nånting till mig :(
Imorgon ska vi ut på stan igen. Dom har kvällsöppet, så förhoppningsvis hittar jag nånting då. En ny tröja hade inte suttit helt fel. 

Hem från stan fick jag åka en sån där gammal buss igen. Med 3 trappsteg! Den här gången fanns det ingen vänlig själ som hjälpte mig med vagnen, så Nelly kastades som en vante när jag skulle ner. stackarn!

När jag kom hem så hade ytterligare en body till Nelly kommit i brevlådan, guud så hon får kläder ha ha.. Tänk om man hade en garderob som henne! Tusen olika färger på tröjor och byxor he he..




                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0