Söndag

Under natten har Nelly ätit 1, 4 och 6. Inte så värst farligt, jag är glad att hon äter överhuvudtaget. Men jag tycker ändå inte hon äter så mycket som hon borde. Hon kanske inte växer så mycket nu, så det kan ju vara därför.? Vi får se om två veckor då vi ska till BM och mäta, vi ska även då ta 5 månaders sprutan. usch jag hatar ju sprutor, börjar svettas redan nu när jag tänker på det. stackars Nelly, ska utsätta henne för sånt. Hoppas det går lika bra som sist. Hon blev bara lite ledsen när BM stack henne, sen var hon nöjd och glad. Jag får helt enkelt titta bort när den ska tas.

Idag ska vi åka och bada med Nathalie och Nova, det blir ju jätte roligt. Det är första gången för Nova i den stora bassängen. Blir kul å se :)
Sen blir det att stanna inne, och dra ner persiennerna. Det är ett riktigt snö yr väder ute! Så jag vill inte alls vistas ute idag. Söndag är även en vilodag så det passar bra för mig :)


Hade föresten mardrömmar inatt om att jag hade det där afrokrullet (som på bilden nedan) Försökte klippa av det, men hela tiden växte det ut till ett hår av afro. Ja det var en hemsk dröm! ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0