Natten

Varje kvart i princip har Nelly vaknat inatt av den besvärliga hostan. J blev tvungen att lägga sig i gästrummet så nån av oss överhuvudtaget skulle få någon sömn. Kl 7 i morse övergav jag Nelly till honom. Gick och la mig och sov till 11 iaf.
Hela natten har hon andas dåligt, pga täppt i näsan. och Igår kväll hade hon lila fingrar, syrebrist. Kan ju inte vara bra, funderar på att ringa barnläkaren angående det. vet inte om det är en vanlig förkylning hon har. Dom kan tydligen reagera såhär efter 5 månaderssprutan. Hoppas det går över snart.!


Igår kväll hade vi besök här, Nathalie, Magnus och Nova. Det var trevligt.  synd om Nova som inte hade nån lekkamrat Nelly var inte så pigg på att leka.
Vi fikade ostkaka med, sylt och grädde. Inte hemmagjord men gott ändå! tror jag ska slänga i mig lite till frukost åxå, Det blir ju dåligt annars :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Hujja.. Stackars flicka. Hoppas hon blir frisk snart! Trevlig helg på er.

2009-03-20 @ 14:16:56
URL: http://elinalundberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0