Myspys

Hade jag och Nelly för en liten stund sedan. Hon pillade i mitt hår tills både jag och hon slocknade på soffan.  Hon var så försiktig den här gången, annars brukar hon nypas hårt eller dra mig i näsan ha ha.
Jag förstår inte varför hon ska nypas så hemskt . Och det gör ju ont. Det är nästan så man får blåmärken :(

Jag ska försöka hålla mig vaken till 10 ikväll. Ska dokumentären "3 barns mamma och hög på cannabis." Låter vidrigt!Och jag blir nog bara uppröd av att se det.. men jag kan ändå inte låta bli :)



Jag vann budgivningen på den här jätte tuffa jeans klänningen till Nelly på tradera! 

                            ö

Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Haha nja, båda kan ju inte vara för korta. Hur kort (lång:)) är Nelly?

2009-03-11 @ 19:29:56
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: ygiz

men gud va söt klänning :)

2009-03-12 @ 06:56:33
Postat av: Madde

Jidrans så snygg den var :)

2009-03-12 @ 07:04:54
Postat av: lollo

ja visst är den fräsig!! köpte den för ynka 30 kr :)

2009-03-12 @ 08:31:46
URL: http://htp://louisemodin.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon kommer verkligen bli fin i den klänningen..

2009-03-13 @ 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0