vad är det nu för fel?

Jag har haft två mardrömsnätter på raken nu, det händer ju annars inte. Två nätter har hon vaknat och bara skrikigt rakt ut, så som om hon har ont någonstans. Kan det vara magen som spökar igen? Hon har ju ätit dom senaste dagarna normala stora portioner gröt morgon och kväll, kanske hennes lilla mage inte klarar av det än? inte det är hon är hård i magen lr så, för hon bajsar å det som hon ska ca  2 gånger per dag. Till gröten får hon plommonpure för att hålla igång.

Hon sover inte bättre trots att hon äter så bra på kvällen,  man tycker ju att hon skulle kunna hålla sig 6 timmar iaf. Men Nej nej hon vaknar 3-4 gånger för att äta. jag hör om barn som sover hela nätterna non stop från kanske 10 på kvällen till 6 på morgonen. Men det är ju  så olika det där..

Frågan är nu , ska jag våga ge gröt lr inte nu?

Det känns som om det alltid är nånting man oroar eller gruvar sig för.. Jobbigt det här.  vill ju inte se mitt lilla hjärta ha ont någonstans.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gör så att du testar ta bort gröten i en vecka, och sen testar du igen. Det kan ju vara att magen behöver vänja sig långsamt. Om det inte funkar senare kan du kanske prova nån annan gröt. Fast har hon inte reagerat på smakisarna borde det ju inte vara att hon inte tål den.

Nancy sov ju rätt bra på nätterna som det var, men hon hade en period där i fyra-fem månaders ålder då hon vaknade lite mer, och gröten hjälpte inte, det böev bättre när vi började med välling senare.

2009-03-29 @ 07:42:39
Postat av: lollo

ok, jag får pröva mig fram. Det vore ju synd om hon inte tålde gröten för den tycker hon juh om :(

2009-03-29 @ 09:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0