Våren är här!

ÄNTLIGEN!  ÄNTLIGEN!

Ännu en solig och fin dag. Lite kallare än tidigare, men vad gör det när det är strålande sol ute? Traktorn håller på att skottar undan alla snöhögar här ute. Så skönt att bli av med dem! Det har hunnit tina bort massvis med snö under dom här dagarna. Har t.o.m sett skymten av gräs på vissa ställen. Snart är det sommar! :)

Vi ska ta tag i uteplatsen på våran framsida snart, den ser för hemsk tråkig ut. ska bygga om den helt troligvis. Måste bara få arsulet ur vagnen att göra det! Sen ska jag plantera blommar och göra fint där. Det kommer bli så hem trevligt så :)
Baksidan måste åxå fixas så småningom. Men det får kanske bli nästa sommar. Det är bara solsida där på morgonen och till 12 någon gång. Så det får nog duga med bara solstolar där iår.


Idag skippar vi lek och sjung. Nelly är inte helt frisk, lite snorig fortfarande. Och man vill ju inte att hon ska smitta ner andra barn. Man vet ju hur överbeskyddad man är som mamma :)
Så det får vänta tills nästa vecka. Lite tråkigt för jag hade sett fram emot att komma mig ut lite och träffa folk.

Nu ska jag göra mig iordning för vi ska ut och handla mat till mig i veckan. J åker och jobbar imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0