Bvc, stan och besök

Idag bestämde Nelly sig för att vakna kl 7. Palla mig upp, efter 2 koppar kaffe vaknade jag till lite. Nelly fick gröt sen ville hon fortsätta sova. Jag började damsuga och skura nedervåningen. Både Jocke och Nelly sov gott medans jag höll på och rusta.

Sen var det dags för bvs kontroll. Nelly blev ledsen idag igen när hon såg bm. Vet inte om hon kopplar ihop henne med sprutan där. Man skulle nästan tror att det var så iaf. Efter lite stök och grinande så fick vi henne iaf på vågen. Den visade 6990, så visst har hon gått upp. verkligen en lättnad. Längd 68 och huvudom 40,5

När vi kom hem åt vi lunch sen var det dags att träffa Lotta på stan. Jag hade hoppats att Nelly skulle somna innan så hon var pigg och glad, men icke det. Mestadels var hon trött och grinig. Det blev en snabb fika sen gick vi lite i affärer. Då somnade hon på en gång.

När vi kom hem hade Nelly farmor och farar redan hunnit komma. Nelly fick lite presenter. Jätte söta!

               n       b          

Nu ska jag påbörja middagen tänkte jag. Det blir skinkrulader. Har aldrig gjort det, Annelie bjöd på det när vi var nere i sthlm, och det var verkligen super gott! Får se då om jag lyckats lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0