Drömmar

Nu har vi varit ut på ännu en prommis ikväll. Jag gick och jocke åkte rollerblads. Det var riktigt skönt ute. Vi traskade/åkte runt här på björks och kikade på lite hus. Det var mysigt.  Man blir ju så hussugen bara. En stor tomt med en härlig veranda mot vattnet drömmer jag om, och jocke drömmer om ett stort garage där han kan ha alla sina bilar och hojjar som han så småningom ska köpa :) Ja det får framtiden avgöra om den drömmen slår in.

Nu har jag lagt Nelly i sängen ,men just nu ligger hon inte och sover som hon ska. Utan hon sitter och leker. Hon var så trött för bara en liten stund sen, men det gick över fort då jag la henne i sängen. Det är så ljust där inne nu när kvällsolen ligger på, trots att jag har nere persiennerna

Jag ska gå och fortsätta packa nu, sen tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0