Förmiddagsluren

Jag och Nelly klev upp kl halv 8 imorse. vi låg länge innan och bara myste på. Hela morgonen har Nelly lekt för sig själv. Man har märkt att hon har blivit mycket mera självständigare nu när hon tar sig fram på egen hand. Hon kan leka nån timme själv. Iaf på förmiddagen. kvällen brukar vara gnällig hur som helst.

Idag hade jag ju sett fram emot att Magdalena skulle komma. Men hon åkte på jobb så det blev  inte den här veckan iaf :( så nu har jag inga planer idag. Det blir förmodligen en promenad. Har inte bestämt mig om jag ska gå runt den stora lr lilla sjön?

Nelly ligger i sängen för att egentligen sova förmiddag, men just nu sitter hon och ropar på sin mamma så det är väl bäst man skyndar sig :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kom på mammafika på skurholmen! :)

2009-05-19 @ 09:37:30
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0