Full rulle

hela dagen idag. Dagen började för mig kl 9 imorse. Jag passade på att ta lite sovmorgon. Vi hade planerat åka in till stan och gå på babysång med familjen Rundqvist/Magnusson vid halv 11. Men jag har ju sån seg karl som gjorde att vi kom för sent. Ja ja nästa gång lämna jag honom hemma ;)

Eftersom att det inte blev någon babysång så tog jag en promenad hem från stan. Skulle jag inte ha gjort för jag hade mina ny dojjer på mig. Fick gjordens skavsår. Satan så ont jag hade. Och tjurig som jag är så ringde jag inte Jocke att komma och hämta mig. Nä jag skulle minsann gå hem trots att det blödde. aj aj

Vi blev sugna på tårta både jocke och jag, och det var inte för att vi skulle fira Nelly som är hela 7 månader idag. För det kom jag på sedan jag gjort den. Jockes Kusin och hans flickvän kom på besök. Vi satte oss ute och fikade i sol vädret. Guuud vilken sommardag det varit idag! Riktigt hett ute. Vi åt middag även ute på altan.

Efter middagen kom även Nathalie Magnus och Nova förbi. Nelly var först oförskämd och ville inte alls leka med Nova. Hon ville bara mest sitta i mitt knä och iaktta henne på håll :) Kom hon i närheten så började hon gråta. Efter en stund så gick det bra att leka på golvet. dom bytte nappar och snusdoser med varanndra ;)
Det var trevligt att dom kom förbi ikväll. Det blir alldeles för sällan nu mera. Vi får ta och skärpa oss! ;)

Det var den dagen det. Börjar känna mig lite trött, men jag ska försöka orka hålla mig vaken minst 2 timmar till.. Det är ju ändå fredagskväll...



Kommentarer
Postat av: Nath

Tack för en trevlig kväll! :)

2009-05-16 @ 00:48:35
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0