illamående

efter maten på waldorf idag. Beställde friterad kyckling. Det var år och dar sen jag åt det! Tyckte det var jätte gott förut, men nu när jag inte ätit det på länge var d inte alls lika gott. Sen började jag må illa.

Gick fram och tillbaka till stan idag. Det var inte alls så skönt. För det blåste ganska kallt, och jag fick ont i öronen.
Har tagit bort åk påsen från vagnen nu, tur att jag hade packat på Nelly en massa filtar. Det är så svårt nu och veta hur man ska klä henne. Men jag ser heller att hon bli för varm en för kall.

Nu ska jag gå ut och sätta mig på altanen och läsa lite. Det är så mysigt där ute nu. Det fattas bara lite blommor sen är det tipp topp. Men det är lite för tidigt att planera där nu. Men snart så :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Stackare, hoppas det går över.

Kram.

2009-05-02 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0