Klängig

har Nelly varit idag. Det är knappt att hon släpper taget om mig. Hon känns ganska varm åxå. En vit prick har börjat synas nere i tandköttet på henne och det är en liten knöl faktiskt Det känns faktiskt jätte stort att tänderna är på väg. Åh så söt hon kommer bli :)

Vi har nyss varit på storheden och handlat. Var en sväng in på växthuset åxå för att köpa små plastburkar som jag har planterat blommorna i. Vet inte om jag har gjort rätt alls när jag planterade, så det blir spännande att se om det dyker upp nånting där alls.

Nu måste jag packa upp mina kläder och slå igång en tvättmaskin Det blir mycket tvätt när man har varit ute och rest. 


                        n

                                                     så fin hon är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0