Lite regn...

kommer över Luleå nu. Det behövs nu när det har varit ganska varmt nu ett tag. Tur att vi hann med en promenad tidigare. Lotta och Liam har vi haft på besök här i dag. Vi tog oss en promenad före, så Liam fick sova en stund. Sen fikade vi kaffe och bulla. Köpes bullar för jag har inte hunnit bakat något. Och så fick barnen leka en stund. Nelly helt slutslagen idag med. Hon har knappt hunnit sova någon middag. Det är ju oförskämt att sova när man har besök juh ;)
Nu när dom gått hem så slocknade Nelly nästan på en gång.

Jag ska ta och köra igång en tvättmaskin och sen slänga mig på soffan och se lite tv. Det brukar inte bli så mycket tv tittande på dagarna numera. Tv kan slås igång först efter Nelly har lagt sig för kvällen ibland. Jag tycker man har så mycket annat att göra en än att glutta på dumburken. Och så vill jag ju ägna all tid åt Nelly dom få timmar hon är vaken. Rättare sagt att trötta ut henne rejält innan sängdags ;)





Kommentarer
Postat av: Nath

Ni har fullspäckade dagar i veckan ni! :) Om det är babysång i kyrkans hus på fredag så går jag gärna! Dock vet jag att dom ska ha nå aktiviteter ute, vet dock ej när det börjar, ska försöka höra mig för :)

2009-05-20 @ 22:41:40
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0