Nyttig och sen onyttig

Var så duktig efter middagen som gick upp för ormberget och sen sprang jag 5 km spåret. nä nu ljög jag. sprang kanske 2 km sen gick jag resten,men det var bra för att vara en början :) har varit så onyttig hela förra veckan så jag var bara tvungen att ta mig i kragen.

När jag kom hem hade jocke lagt Nelly tok för tidigt. Men hon fick sova en halvtimma iaf. Medans krattade jag gården. kl 7 var Nelly helt däckad igen och ville sova. kunde inte vara fräck att hålla henne vaken så hon fick lägga sig för kvällen då.

Vi ser nu på melodifestivalen och jag har tryckt i mig ett halvt kilo glass.  vilket skämt alla låtarna är. Men man får då garva när man se det iaf. Jag har tänkt se klart röstningen, sen blir det nog att sussa. Vi ska till barnmorskan kl 10 imorgon så det bli att stiga upp ganska tidigt. Sen ska vi träffa Lotta på stan. Det är mina planer för imorgon det!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad bra att du springer lite! Man känner sig så duktig efteråt! Nästa gång pressar du lite till så ska du se att du kommer längre än sist. Man orkar oftast mycket mer än man tror. Min syster försöker få med mig att springa runt båda sjöarna, över en mil, men jag har nån psykisk spärr som stoppar det. Hon är så mycket mer tränad än mig, så jag blir lite rädd, hahaha!

2009-05-13 @ 12:05:58
Postat av: lollo

en mil lät lite väl extremt :) du är hurtig du sofia!

2009-05-13 @ 16:19:35
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0