Passar på...

Nelly sover middag, jocke åkte till Jokkmokk med hojjen över dagen och jag har inget val än att sätta mig vid datorn en stund medans tillfället ges :)

Fint ute men blåser kallt som satan. Jag och Nelly var tidigare på en promenad runt Lulsundet.
Det blir en till sen till affären. Vällingen är slut. och nåde mig om Nelly inte får sin välling på kvällen. Ganska märkligt att för bara några veckor sen så vägrade Nelly dricka vällingen, och nu när hon fått smak på den kan hon inte vara utan den.
Det resulterar att hon sover hela nätter nu. Så jag klagar inte. visst kan hon vakna där vid 4 ibland och är hungrig, men det händer mycket sällan.

Nä det här går inte, ser här brevid mig en hög med papper och gammal post. Ska sätta mig ner och sortera det nu. annars blir det aldrig gjort!

Kommentarer
Postat av: Elina

åh gud så skönt.. en hel natts sömn! Jag längtar. Haha :)

2009-05-14 @ 15:02:39
URL: http://elinalundberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0