Prinsessan

                                   n

I sin nya fina klänning. Hon är så söt i den. Klart hon ska ha klänning på sig när det är sånt sommarväder ute idag.
Jag satte mig en stund och solade tidigare i väntan på att Madde skulle komma. Jag bjöd henne nämligen på lunch idag. Det var så länge sen nu vi sågs. Alltid har det varit nånting i vägen :(
Efter lunchen gick vi in till stan och köpte glass. Det är röd dag idag så inget var öppet. Så vi köpte glass på pressbyrån och satte oss i parken och glassade :)

                                  c

                                  v

Självklart så skulle Nelly få smaka glass hon åxå. Det var väldigt populärt. Hon satt bara och gapade efter mer hela tiden. En tugga det fick räcka. Hujja det är nog mycket socker...
Sen gick vi runt Malmudden och så hem igen.

Känner mig helt yr och vimsig efter all sol och värme idag. Och fötterna är bortdomnade för jag är ju smart och går i mina sandaler. Ja då får man skylla sig själv.
Nu ska jag hälla i mig 1 liter vatten och sen sätta mig och läsa hänt extra som jag köpte idag,  hoppas på något smarrigt skvaller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0