Promenad

                                         

                       n


Nelly efter promenaden runt björsbyn. Det var varmt och solen glassade på ordentligt när vi gick. Tur hade jag med vattenflaska till mig och en till Nelly. Gud så fint det är på andra sidan sjön. Hade lätt kunna köpa mig en tomt där och smälla upp ett fint hus vid vattnet. Fick se Lottas hus på lite närmare håll nu. jätte fint. Såg inte ut som om dom var hemma så jag gick bara förbi. Ska dit nästa vecka hade jag tänkt. Nu vet jag att det inte är så långt att gå dit iaf.

Funderar så det knakar på vad jag ska hitta på till middag idag. Har ingen fantasi alls idag. Ska kika lite på arla.se sidan och se om jag kan inspireras av nått gott.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh så fin bild på Nelly! Jag tror jag kommer till Luule på tisdag darlo! Min mobil är borta...

2009-05-17 @ 18:50:44
URL: http://trollhestar.blogspot.com
Postat av: Madde

Finns det gångväg runt hela sjön..? Har aldrig provat gå åt det hållet.. :)

2009-05-18 @ 06:19:23
Postat av: lollo

Japp det går en väg runt :) Du kan ju följa med någon dag i veckan om du vill? det är bara en mil :)

2009-05-18 @ 08:12:20
URL: http://louisemodin.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jag hoppas jag tar mig iväg! Allt hänger på att höet måste komma... men jag hoppas! Måste få tag i nån klipp-tid oxå. Har hittat min mobil... :) Ha en häärlig dag darlo!

2009-05-18 @ 12:50:42
Postat av: Madde

jo, nu vet jag hur den går. Provade den svängen idag :) men vi kan gärna traska ngn dag!

2009-05-18 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0