Så het så het....

Men man ska väl inte klaga. Bara njuta av solen när den är här. Det har jag gjort idag. Klev upp kl 7 med Nelly. Åt lite frukost sen gick vi ut och satte oss på en filt och lekte lite. Eftersom att morgon solen inte är lika het som på dagen så går det bra för Nelly att sitta ute och leka en stund.

Hade planerat idag att gå på babysången men hörde att den var inställd :( Det var ju länge sen Nelly fick gå på det så jag blev lite besviken. Så då fick vi helt plötsligt inget att göra. Som tur var så hörde Lotta av sig och bjöd hem oss hem till henne och Liam på fika. Vi knallade dig jag och Nelly. Så fint dom hade det där hemma. Huset alldeles intill vattnet och allt. Dom har ganska mycket kvar att rusta i men när allt bli klart så kommer jag och Nelly bo där på somrarna och bada ;)

Liam och Nelly fick leka ett tag sen var det dags för oss att gå hem. Jag vill ju att Jocke skulle få hinna vara lite med Nelly också innan han åkte till jobbet.
Det blev något lätt till middag idag. Grillad kyckling och sallad. Det passade bra det idag! Jag orkade inte stå i köket idag i värmen.

Nu sover Nelly och Jocke har åkt på jobb. Själv ska jag tröst äta lite ostkrokar som har blivit över från i helgen.. Det kan jag med gott samvete göra, som jag har gått dom här dagarna.  1 mil igår och idag typ 5 km. Och mer blir det till veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0