Sabotör

n m
n

Nelly satt nästan en hel timme och lekte med tidningen Hon tyckte det var jätte kul att slita sänder den i bitar. Att en tidning kan vara se underhållande :)

Jag har solsting tror jag. Fick sån huvudvärk när jag kom hem och det sitter fortfarande i. Väskebrist förmodligen.
Dricker och dricker men det verkar inte vilja hjälpa :(

Mina planer för imorgon ser ut som så att vi åker in till stan på förmiddagen, kanske det blir babysång vad vet jag?
Sen kl 1 är Karin färdig hos frisören så då ska vi luncha. Efter det måste jag bege mig hem för att packa väskan, för jag och Nelly blir hämtade av mina föräldrar Vi blir i Jokkmokk över helgen. Det blir en och en annan dejt med mina kompisar. Sen måste vi hinna träffa Nellys farmor och farfar åxå.

Nu ska jag gå och kyla huvudet!


Kommentarer
Postat av: Elina

ja det är riktigt skitväder här, och kallt !

2009-05-23 @ 08:59:27
URL: http://elinalundberg.blogspot.com
Postat av: Ida

Det visste jag faktiskt. Inte för att jag skulle känna igen varken Jocke eller han syster men jag vet att vi är släkt... =)



Träffade din mamma när jag var hem, hon jobbar på min morfars avd på kaitum. Han är allt annat än en "lätt" patient att ha å göra med, lite synd är det om personalen. Det var jätteroligt att visa upp Isak för honom, även om han inte riktigt hade koll på vem jag var.



Kram

2009-05-23 @ 12:09:51
URL: http://idalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0