söndag

Vilken härlig dag. Var tvungen att gå in en stund annars så bränner jag mig. Det är riktigt varmt i solen och jag har inte satt på mig någon solkräm idag. Brukar sällan göra det. Men då får man se ut som en tomat åxå.

Min tur att få sovmorgon idag. Jag sov till 10 ungefär och var tröttare än när jag vaknade imorse kl 5 och hämtade Nelly in till oss. Drömde även konstiga drömmar samer som invaderade vårat hus på natten. Underliga drömmar man har ibland.

Jag tag Nelly ut på gården medans jag plockade upp kvistarna från häcken som Jocke har sågat av. Hon satt där så snällt på filten hela tiden.

                                  b

                                 n

                                n

Efter ha lekt en stund ute blev hon trött och ville sova. Jag tog fram boken champagne Flickan som jag köpt för länge länge sen. Tänkte att jag skulle ha något att läsa till sommaren 

Nelly har sovit nu snart 2 timmar, hon har inte ätit någon lunch ännu. så länge brukar hon aldrig sova i sin säng på dagarna. Endast i vagnen kan hon sova längre som 1 timme åt gången. 


                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0