Havsbadet och grillning

Gården var mycket trevlig. Det blev fint som dom hade lovat. Vi åkte till havsbadet på förmiddagen där Jockes föräldrar håller hus. Dom har sin husvagn där under hela sommar säsongen. Måste säga att det var himla mysigt.
Vi grillade hamburgare och drack kaffe. Även Walle och hans tjej kikade förbi.

Jocke ville skynda sig hem så han skulle få hinna åka lite hoj innan jag skulle iväg på tjejmiddag. Så jag gjorde mig iordning medans. Där runt 6 snåret begav vi oss till Daniel, där vinkade jag av mina älsklingar och begav mig vidare till Åsa. Där vi grillade drack lite vin och bara surrade på. Jätte trevligt hade vi. Jag var inte hemma fören vid 12 på natten.  Tiuden går fort när man har roligt.

Idag är det kanon väder med. Jag har blivit bjuden på morsdag kryssning av Jocke. Vilken gullig karl jag har! :) Det blir lunchbuffe, kaffe tårta med underhållning Det ska bli jätte trevligt. Varken jag eller jocke har varit ute i Luleås skärgård. Det ska tydligen vara jätte fint iaf. Så det blir spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0