Utkast: Lurade med ...

Lurade med Jocke ut på en prommis. Jag lockade han med att vi skulle käka sallad på vägen någonstans. Då gick det bra minsann att följa med ha ha. Ruskigt skönt väder det var tidigare idag. Nu har det tyvärr börja mulna på :(
Fast lika bra det för jag har annat att göra an att sitta ute och glassa.

Har hunnit slagit på 3 tvättmaskiner idag.
Har bäddat rent sängen.
skurat toaletterna.
dammsugit uppe och nere.

och kl är bara halv 14. Jag Kommer hinna packa och allt det idag också om jag ska fortsätta vara så här flitig. 


                                   h


                                           Flummiga jag. Ser så rödhårig ut på bilderna. Det är ny färgart.

                                    j

                                    g
                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0