Valborg

spenderades här hemma hos oss. Daniel och Magne kom hit och grillade. Vi satte oss först ute för att inviga våra fina utemöbler, men det blev så kallt senare mot kvällen så vi blev tvungna att gå in. 


                                                            Det blev riktigt mojsigt här ute.

                               g
                               o

                               b

                                                grillat kött och grönsaker, och så drack vi vin till det

                                v

                                                                                  Daniel

                                l 

                                                                               Mange

                                l

                                                                                     Jag efter något glas vin :)
                                

                                                                              Nelly fick åxå med ett tag.


Det blev en riktig grabbkväll. Jag bjöd hit Madde för att få lite sällskap, men hon skulle tvätta ;) Men det blev trevligt ändå. Det blev vilda diskussioner, och jag hade dock velat ha lite hjälp från min sida :)


Idag är det lördag,  vi har haft riktigt tur med vädret nu några dagar. Hoppas det håller i sig nu.
Vi ska lite senare ut på stan, om det är öppet vill säga? Har lite saker jag måste inhandla innan vi åker ner till sthlm. 
Emma har ju fyllt år, så grattis till henne i efterskott! Har hittat en present åt henne som jag ska köpa idag. Sen så ska Léon få en liten present åxå..





           

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad fint det blev med utemöblerna, nu är nog fan sommaren här, äntligen!

2009-05-02 @ 14:15:16
URL: http://elinalundberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jätte fina ute möbler har ni köpt..

2009-05-02 @ 17:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0