skit dator!

Satt här och skrev värsta långa blogginlägget och så helt plötsligt stänger datorn av sig. Bara att börja om då!

Har lämnat Nelly på dagis nu för andra dagen i rad, det är med blandade känslor. Just nu känner jag bara ren tomhet. Ibland kommer jag på mig själv att tassa runt på tå för att jag tror att hon ligger och sover.

Dagispersonalen tycker att hon är jätte duktig, hon leker på och är inte alls ledsen att vara där. Lunchen är därimot livat. Hon skriker och vägrar bara äta maten. Hoppas verkligen det går till sig snart. Sovstunder går över förväntan, hon som är van att sova själv inne i sitt rum, lyckas nu somna på en madrass på golvet med 5 st andra barn, det är ju helt otroligt!
Igår var hon självklart glad att se mig när jag skulle hämta henne, men sen när vi skulle gå hem så ville hon inte alls följa med, nä hon skulle banne mej fortsätta leka. Jätte skönt att se att hon trivs bra där, blir lättare för mig att lämna henne då.

Jag ska hämta Nelly kl 2, så nu när jag har lite egen tid ska jag ska passa på att röja undan lite.




Kommentarer
Postat av: Magdalena

Härligt att det går bra med N, och skönt för dig med lite egen tid! Kul att se ett inlägg här, har saknat dina uppdateringar darlo!

2009-11-13 @ 01:39:00
URL: http://trollhestar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0