Duktig

Är på väg i säng med på något sätt så hamnade jag framför datorn. Känner mig inte så trött än, men jag vet att jag blir det imorgonbitti när Nelly kl 7 börjar busa i sängen.

Jag har sagt det förut och säger det igen. Nu är det hårdträning som gäller, ha ha. Har ikväll varit på ett simpass. Herregud så skönt det var. Precis vad man behöver. Så nu framöver ska jag simma 2 gånger i veckan. Får försöka pussla ihop det då jocke jobbar borta. Det handlar ju bara om en timmes barnvakt under kvällen då Nelly redan sover.

Imorgon har vi planerat in babysång,  (har lyckas få med mig jocke den här gången) efter det lunch inne i stan, slutligen Leos lekland. Nelly kan visserligen vara lite för liten än men bollhavet skulle kanske vara nånting för henne. Tror nog hon kan tycka det är roligt att bara vara där. Vi får väl se!


                        e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0