Hujja

Regnet bara öser ner idag. Det är verkligen inte roligt att titta ut.
Tidigare idag så åkte vi in till stan på babysång. Skulle först ta bussen men den var full och åkte bara förbi Man kan verkligen bli skit förbannad när sånt händer. Jag röt och svor för mig själv, jag var ju inställd på att gå på det idag, mest för Nelly skull. Jag började gå hem igen då och förbereda mig på att få sitta inne hela dagen med en gnällig bebis. Men så när jag kom hem så såg jag ett sms av Sofia som åxå skulle på babysången. Snäll som hon är så kom hon och hämtade oss.

Nu har vi ätit lunch och Nelly sover middag, jag ska ta och städa upp lite här hemma. Det kommer några tjejer på besök ikväll. Det blir film och chips när lilla trollet har gått och lagt sig. Trevligt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0