Kalas och Leos

Helgen har varit fullspäckad med aktiviteter. I lördags så var vi på kalas hos Liam som fyller 1 år på onsdag. Tråkigt nog så sov han mest hela tiden vi var där men vi han då säga hej och gratta honom innan vi återgav oss hem igen.
På kvällen så bjöd jocke hem lite kompisar på middag. Det bjöds på älgstek, potatisgratäng och kantareller, fyfan vad gott det var! Dom drack vin och öl medans jag höll mig till alkoholfri cider. Jag satt och såg på sista avsnittet av kändisljungen. på någotvis har jag fastnat på det programmet. Tycker om att se när kändisarna får plågas lite ;)

Idag var det dags för premiär på Leos Lekland för Nelly, även första gången jag och jocke var där. Nelly var först rädd för nästan allting. Men strax innan vi åkte hem så ville hon sitta en stund i bollhavet.

                           d

 

Efter Leos tjusade jocke mig in till stan där jag mötte upp Madde. Vi gick på bio och såg "flickan som lekte med elden" Har längtat efter den filmen direkt jag hade sett första. Det var värt varje dag av väntan, för den var skit bra! Kan inte förstå att den inte har fått lika bra kritik som första filmen. Kan ju inte säga nått då jag inte har läst boken än. Nu längtar jag lika mycket till nov då tredje filmen kommer, får hoppas på att den är lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0