kallllt

Fyfan vad kallt det var imorse, tittade ut på morgonen och såg på hur grannen skrapade av frost från rutorna på bilen. Måste ju ha varit minusgrader inatt.?!


Torsdag:
Besökte vi Karin och tjejerna. Vi tog en liten promenad innan jag skulle vidare till BVC.
Även den här gången så var bvc tanten inte populär. Hur mycket hon än försökte göra sig till att vara rolig så tyckte Nelly inte om henne.  Det blev ingen rolig halvtimme. Men vi fick till slut lite mått. 8270 g 74 cm
Ungen hade bara gått endast 100 g den här månaden! Men jag var glad att hon inte hade gått ner, jag vet ju att hon har ätit himla dåligt en period. Och så mycket som hon rör på sig, speciellt nu när hon har börjat gå så är vi mycket ute och traskar, så det är ju inte konstigt att vikten står stilla. Men huvudsaken är ju den att hon är pigg och välmående.


Fredag:
Jag och Nelly gick in till stan på förmiddagen utan några fingervantar. Ruggigt kallt var det. Litade inte på att vi skulle få plats på bussen. Men det var lägligt att gå in för Nelly var ändå tvungen att sova en stund innan vi kom dit. Lotta och Liam träffade vi där. Stötte även på en gammal lärare till mig från högstadiet , han var där med sitt barnbarn. Tänk att han kände igen en trots att det var såå länge sen. 

Nu sitter jag i jmk, vilket var helt oplanerat att vi skulle åka hit. Ikväll åker jag  och några vänner upp till Årrenjerka. Dom har premiär i nya resturangen. Ser framemot 3 rättersmiddag, nån drink och kanske lite dans, vem vet :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Isak klår Nelly med hästlängder, men man ska ju inte jämföra barns vikt och längd =)



Hoppas ni hade det trevligt i Årrenjarka! Har hört att nya restaurangen är superfin.

2009-09-20 @ 08:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0