No more

Har i helgen haft ont i halsen och feber. Känner mig mycket bättre idag. Kan bero på att jag fick sova ut hela morgonen. Nelly verkar inte ha blivit smittad lr så. Hon är pigg och glad att pappa har kommit hem.
Han blev riktigt chockad hur duktig hon har blivit på att gå under bara en veckas tid. Det hinner hända mycket medans han är borta. Jag brukar vara snäll ibland och skicka små filmer åt han så han har nånting att glädja sig åt när han är på jobbet.

Tanken var att jag skulle ta tag i min träning igår. Skulle följa med Åsa och simma men eftersom att jag fortfarande hade ont i halsen så fick jag skippa det. Men på torsdag har jag inget att skylla på. Ska faktiskt bli jätte skönt att börja röra lite mer på sig. Jag går ju fortfarande mycket men jag känner att jag behöver stärka mer muskler än så. Känner mig aningen slapp!

Nu är det gröt dags för lilla hjärtat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0