Har fått tillbaka min dotter

Japp, nu kan jag konstatera att hon är till sitt normala igen. Nelly har haft två tuffa veckor av massa trots, gnäll, och en massa behov av närhet. Minsta lilla motgång så slängde hon sig på golvet och bara skrek, inget hjälpte, jag fick inte hålla henne men var tvungen så hon inte skulle göra illa sig. Blev helt rädd av att se henne så.
Men idag så är hon tillbaka till sitt gamla jag. Den charmiga och spralliga Nelly. Hon har varit på sånt bra humör hela dagen och vi har busat som bara den.  Inte ett ljud vid läggdags, som tidigare var jätte jobbiga då hon vägrade sova själv. Hoppas på att det håller i sig..


Jag har ägnat mig åt os hela förmiddagen när Nelly var på dagis. Jag är annars inte alls sport intresserad men när det kommer till OS blir jag helt hypnotiserad :)
Tur att det bara håller på några dagar, he he..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0